"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. május 6., csütörtök

A kommentekről...

Sziasztok!
Azt hiszem, ez egy örök és kimerítehetetlen téma, és én is rengeteget tudnék róla írni, de nem teszem.
Csupán szeretném megkérni minden Olvasómat, vagy idetévet blonézegetőt, hogy ha elolvasott egy fejezetet, akkor írjon hozzá kommentet.
Képzeljétek, a 7. fejezethez EGYETLEN EGY KOMIT SE KAPTAM!! Ilyen eddig nem fordult elő, és nem értem, hogy miért nem írtok, hiszen többen is mondtátok, hogy mennyire várjátok a frisset.

Talán ennyire nem tetszett? :S

Néhány napja lelkesen fogtam hozzá a 8. fejezethez, de ez a lelkesedés alábbhagyott, amikor láttam, hogy nem írtok megjegyzéseket.

Remélem ez a közeljövőben megváltozik, és kapok sok komit, aztán pedig hozom a frisset :)

Puszi
Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése