"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. március 28., vasárnap

Diamond Blogger díj

Szabályok:


1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

3. Értesíted őket az ajándékról =)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =) 



Köszönöm szépen Bella!

 Nekik adnám tovább:











Én nem másoknak szeretek írni. A magam kedvéért írok, számomra ez szórakozás és kikapcsolódás. Ha mégis írnék másoknak, akkor a célom az, hogy örömet okozzak annak, akinek írom.

14 éves lány vagyok. Szeretek lógni a barátaimmal, azámomra ők nagyon fontosak. Szeretek írni, olvasni, zenét hallgatni, fuvolázni, msn-ezni, másokat idegesíteni ;)
Van egy labrador kutyusom, és két cicusom, őket imádom (L)
Örülök, hogy rátaláltam a blogspot-ra, mert így számos olyan embert ismehettem meg, akiket azóta is szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése