"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. március 28., vasárnap

Kreatív blogger díj



Szabályok:
 1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
 2.) Tedd ki a logót a blogodra!
 3.) Írj magadról 7 dolgot!
 4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
 5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Köszönöm szépen Bella!

7 dolog magamról:

1. Nagyon szeretek írni, olvasni, a barátaimmal lógni, fuvolázni, sportolni és másokat idegesíteni :P

2. Imádom az állatokat, főleg a kutyusomat és a két cicusomat :)

3. Barátaimért és a családomért bármire képes vagyok!!!

4. Nem szeretem a sulit (kíváncsi vagyok, van e olyan a földön, aki igen)

5. Őrülten szeretem a zenét. Ilyen tekintetben sokoldalú vagyok, szinte mindent hallgatok. De nem csak hallgatni szeretem, én magam is zenélek (fuvolázok)

6. Imádom az édességet, de szerencsémre jó alkatom van, nem nagyon vagyok hajlamos a hízásra :P

7. Nehéz hét dolgot összeszedni...

Akiknek továbbadnám a díjat:






És természetesen a két tesóm:




Mégegyszer köszönöm a díjat Bellának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése