"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. július 25., vasárnap

Információk

Sziasztok!
Ma elkezdtem írni a kilencedik fejezetet, de nem tudom, hogy mikor kerül fel, valószínűleg a jövő héten.

Más:
Nyitottam egy új blogot, amely főként Alice és Jasper történetével foglalkozik.
Oldalt kint van a bannere, de azért ide is bemásolom:

Generated image


Más: Örülnék, ha többen olvasnátok a főblogom, higgyétek el, hasznos dolgokat tudhattok meg.

Más: KOMIK!!!!!!
Egyszerűen nem értem, hogy miért nem írtok pár szót a fejezethez. Annyira vártátok, és most kevés a reakció.
Mindenesetre köszönöm azoknak, akik írtak hsz-t.

Ennyi lett volna.

Puszi: Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése