"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. július 10., szombat

Szép napot!

Nagyon sajnálom, hogy még mindig nincs friss. Remélem a napokban lesz. Jelenleg bétázás alatt áll/állna. Nem tudok biztosat mondani, de szerintem a jövő hét.


Más:
Már megszokhattátok, hogy állandóan jelentkezek különböző pályázatokra, ez most sem történt másképp.
Szóval, szeretném, ha elolvasnátok a novellákat, mert igazán színvonalas munkák születtek. 

Olvassatok jót addig is!

Puszi: Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése