"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. augusztus 13., péntek

Ízelítő a 10. fejezetből



Írom, írom, írom a 10. fejezetet! Itt van belőle egy részlet, egy kis kedvcsinálónak :D 
Még egy dolog: Muszáj megköszönnöm a számomra sok kommentet, remélem, ezentúl is számíthatok arra, hogy írtok néhány szót a fejezethez!
Hétvégén jön a fejezet!
Addig is puszi nektek!

Azt hittem, hogy nehéz lesz ez a két hét Jake nélkül, de kevesebbszer gondoltam rá, mint amennyire számítottam.

Ebben a pillanatban úgy éreztem, Nahueltől még nehezebb lesz búcsút vennem, hiszen Őt egy jó darabig nem láthatom majd. Kétségkívül rossz lesz nélküle. Hiányozni fog. Eddigi életemben még sohasem érzékeltem semminek sem a hiányát, most mégis – pedig még el sem utaztunk – teljesen átjárt.

Mintha csak olvasott volna a gondolataimban, megjelent a folyóparti kis „birodalmam” kapujánál, majd lassabb léptekkel közelebb suhant hozzám.
Egy hűvös tenyér meleg érintését éreztem a vállamon, melynek nagy részét szabadon hagyta vállpántos ruhám.

-          Rossz lesz nélküled – suttogta a fülembe néhány pillanat múlva.

-          Igen, nélküled is – ismertem be a lehető leghalkabban. – De nem kell, hogy így legyen. Gyere velünk Forksba! – javasoltam lelkesen.

1 megjegyzés:

  1. !
    Na de! Nem jutok szóhoz! hát! na ne! és Jacob?
    :( jajj! Nori mit művelsz? képes vagy feltenni egy ízelítőt, és sokkolsz is? na szép!:D

    puszii

    VálaszTörlés