"Az arcom a fény forrása felé fordítottam, és élveztem, hogy a napsugarak melegen simogatják. Imádtam a napsütést. A napban mindig is valami természetfeletti csodát láttam, pedig mások számára közönségesnek tűnt.

Talán akadt más okom is a napsütés szeretetére. Valaki, aki mindennél jobban emlékeztetett a nap melegségére. Ez a személy most távolt volt tőlem, de mégis magam mellett érzetem valamennyit a melegéből, hála a szikrázó napsütésnek."

(Sunshine 9. fejezet)

2010. augusztus 21., szombat

Ízelítő a 11. fejezetből

Ha minden jól megy, akkor holnap érkezik a 11. fejezet!
Hoztam belőle egy rövid részletet egy kis kedvcsinálónak!




Mámoros öröm ragadt magával, amikor végre Jake is megjelent. Amint észrevett előrefurakodott Sam és Paul között, és a lehető leggyorsabban rohant oda hozzám.

Egyetlen szót sem szólt. Ahogy odalépett hozzám, tekintetét az enyémbe fúrta. Néhány pillanatig elmerült a szemeimben, majd karjait a derekam köré fonta. A mellkasára húzott, és éreztem, hogy a testem milyen erővel préselődik az övéhez.
Olyan szorosan ölelt magához, hogy félő volt, hogy nem kapok levegőt, de ebben a pillanatban nem érdekelt volna az sem, ha megfulladok, csak öleljen tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése